Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 16:43 - очите ми хубави, коленете ми сини
Автор: begemot Категория: Други   
Прочетен: 1510 Коментари: 0 Гласове:
0



от време на време ме прихваща нещо средно между криза на средната възраст и гол и неподплатен ентусиазъм от рода на "човешкият дух е всемогъщ" и "one should face their fears". заради последното такова прихващане в неделя се озовах в темната на с. беренде извор. 

1. пресен сняг + кал + трева=няма преминаване, ако катериш нагоре с неподходящите обувки. обмислях да пращам sms, като подхвърлям телефон нагоре, че поне сръбски обхват да закачи, с разписание на дните, в които да ми носят храна. или с молба за хеликоптер и въже.
2. прилепчетата са много по-малки отколкото си мислех. и доста по-големи непукисти. а може и да хибернират, знам ли.
3. ставам за рекламно лице (де факто, колене и лакти, лицето си ми е все така прекрасно) на флирт. "а тя каза, че е ходила на пещера..."
4. да ти е невъзможно да пиеш един топъл шоколад на излизане, щото нали, алергии, е много тъпо. добре, че се намери ракия отнякъде.
5. още по-тъпо е да не можеш да изядеш едно шкембе, а всички да се дивят колко е вкусно.

човешки дух - пещера за момента са с резултат 0:1. няма да кажа ужасните неща, които си представяте.

ще ви пусна ето това:





Тагове:   очите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: begemot
Категория: Други
Прочетен: 233790
Постинги: 48
Коментари: 221
Гласове: 129
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930